סנדלי שורש

by - יולי 19, 2020

 

כשאני והמשפחה שלי מטיילים, כולנו שורש. כל אחד מאיתנו עם השורש שלו, ויש גם שורש אופנתיים במיוחד עכשיו. אני מדברת על סנדלי שורש שמתאימים לכל המשפחה נשים וגברים, לטיולים יבשים, רטובים, עירוניים, וסתם ליום יום בקיץ הישראלי.

מאז שביקרתי במפעל של שורש בטירת כרמל והכרתי מקרוב את המפעל, הנפשות הפועלות ואת האג'נדה החברתית שלהם אני עוקבת אחרי החידושים, הדגמים העדכניים וכל הקולקציות. החברה מקפידה לעזור לקהילה ועל שמירה חברתית כך שאפילו אריזת הסנדלים לא נזרקת לפח אלא מתאימה לשימוש חוזר. החברה הישראלית הותיקה מזה שלושה עשורים מייצרת ציוד טיולים סנדלים בשלל דגמים, כפכפים, תיקי טיולים ותיקי מימיות, תיקי רחצה, ועוד.
יש לי סנדלי גובי אדומים שאני חורשת עליהם כבר כ-4 שנים בארץ ובחו"ל והם מחזיקים מעמד, נוחים במיוחד, מתאימים לשטח ולמים ומחזיקים את הרגל היטב. ואפילו נראים טוב ומשתלבים עם הלק האדום שלי. אלו עדיין בשימוש. אך עם זאת החלטתי שאני צריכה סנדלים שיהיו נוחים באותה המידה אך קצת יותר אופנתיים לטיולים עירוניים יותר – סנדלי אווניו.
סנדלי גובי בקיאקים - ביבשה ובמים

דגם אווניו Avenue

הדגם החדש והאופנתי לנשים של שורש נקרא אווניו avenue. מדובר בסנדלי שטח איכותיים בעלי סוליה עם אחיזה טובה וגימור אופנתי. הסנדלים מגיעים בשני גוונים – ורוד-לבן וירוק זית-לבן. אני בחרתי את הירוק-לבן. סולידי. הסוליה האיכותית אנטי בקטריאלית עם אחיזת שטח בדומה לדגם הגובי. ניתן להתאים את אורך שתי הרצועות לנוחות ואחיזה מושלמת והמראה אופנתי למהדרין. 




הבת שלי רצתה סנדלים יותר ספורטיביים וכאלו שיתאימו גם לכל מטרה ולפעילות רטובה. היא בחרה זוג סנדלים קלאסי לנשים עם רצועת תכלת משגעת (דוגמת תכלת-לבן). סנדלים יפים על הרגל שחורשים עליהם לאורך זמן בכל מקום. בתמונה עדן בטיול הקיאקים בבקעת בית צידא.



סנדלי שורש לנשים

יש כמה וכמה דגמים של סנדלים:
סנדלי כרמל סנדל אופטימלי לכל טיול או הליכה. דגם כרמל, עמיד ואיכותי וגם נראה טוב עם רצועות דקות, סוליה רכה ונוחה וייבוש מהיר מבלי לוותר על הנוחות והאופנתיות. אין מצב שהרגליים שלך יתעייפו לאורך היוםבין אם את בטיולבשטח או ביומיום עירוני. דגם כרמל מגיע עם רצועות ב-2 עיצובים -נוצות סגולות או רצועת אדווה בכחול, במידות 36 עד 42. מחיר- 349 ₪
סנדלי אטקמה סנדלי הטיולים החדש של שורש מותאם לנשים במבנה, בצבעים ובחומרים. האטקמה מבוסס על דגם "גובי"-סנדל טיולים מקצועי, במבנה הסוליה עם תוספת של רצועה ותמיכה לאצבעות הרגלים. ככה יוצאים לטיול בסטייל. דגם אטקמה מגיע עם רצועות ב-2 עיצובים -חיצים אפור כחול, וסגול יין, במידות 36 עד 42. מחיר- 399 ₪
סנדלי אבניו  לוקחים את השילוב שבין אופנה לטיולים למקום שטרם נראה בעיר. בדגם אבניו אין צורך להקריב את הלוק רק כדי שיהיה לך נוח. הסנדלים שיתאימו לך בול ויהיו גם יפים, גם נוחים וגם סופר איכותיים: סנדלי אבניו של שורש. כל החלקים בסנדל האבניו מתאפיינים באיכות הבלתי מתפשרת של שורש ויחד עם ממליצים בשורש שלא לצאת איתו למסלולי טיול אתגריים. במקום, קחי אותם איתך ליום קיצי ארוך, לטיול אורבני בחו"ל, או קחי אותם במוצ'ילה, במזוודה או בתרמיל כדי להתאוורר איתם בערב שאחרי יום ארוך של שטח. דגם אבניו, מגיע עם רצועות בשני צבעים - ורוד פודרה בשילוב לבן (מידות 32-42) וירוק זית בשילוב לבן (36-42).. מחיר- 399 ₪.

המקום הטוב ביותר לקנות את מוצרי החברה הוא חנות המפעל בטירת כרמל ואתר החברה. החנות בטירת כרמל היא אאוטלט מגניב! החנות המרווחת כוללת מבחר דגמים, עודפי ייצור, קולקציות קודמות ועוד במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר (30% הנחה לפחות)!  

מחירים לדוגמא באאוטלט של שורש

·        סנדלי שורש דגם גובי (לגברים ולנשים) במקום 419 ₪ ב- 293 ₪
·        סנדלי שורש לילדים- דגם קלאסי במקום 199 ₪ ב- 139 ₪.
·        סנדלי שורש דגם אורבן לגברים בירוק- במקום 299 ₪ ב- 209.3 ₪
·        סנדלי KEEN לילדים ביבוא שורש דגם SEACAMP במקום 239 ₪ ב- 167.3 ₪
·        סנדלי KEEN לנשים ביבוא שורש, דגם ROSE במקום 359 ₪ ב 251.3 ₪ 
·        כפכפי ג'יבוטי: במקום 149 ₪ ב 104.3 ₪
·        תיק גב שורש דגם גימנסיה כחול, סגול ושחור- במקום 159 ₪ ב- 111.3 ₪
·        תיק גב שורש דגם אתנה טורקיז: במקום 229 ₪ ב 160.3 ₪
·        היפסטר  שורש- חגורת שתיה עם שלוקר שורש לרוכבים ורצים - במקום 299 ₪ ב 209.3 ₪

מבצעי האאוטלט של שורש במהלך יולי 2020

קונים ב-200₪ ומעלה ומקבלים את אחד מהמוצרים הבאים ב-50₪ בלבד: תיק רחצה גדול, תיק גימנסיה, כפכפי ג'יבוטי .
בקנייה מעל 200 ₪ (בנוסף) המוצרים הבאים ב 100 ₪ בלבד: סנדלי שורש דגם אורבן, תיק אתנה, תיק מים VIM, כפכפי ג'יבוטי עור.
עוד דוגמאות למבצעים:
·        תיק רחצה גדול: 50 ₪ במקום 149 ₪
·        כפכפי דג'יבוטי: 50 ₪ במקום 159 ₪
·        תיק אתנה: 100 ₪ במקום 229 ₪
·        סנדלי אורבן: 100 ₪ במקום 299 ₪
·        תיק מים דגם וים: 100 ₪ במקום 219 ₪

פק"ל שורש

ואם אתם כבר בענין טיולים וטבע (הדבר הכי כייף ובריא תמיד ובמיוחד בימים אלו), יש לשורש תיקי ומנשאי מים, וגם ערכת קפה חדשה שנקראת פק"ל שורש. הערכה ארוזה במארז דמוי שקית הסנדלים ומכילה:
·        ראש גזיה נפתח, עם רגלי ספיידר וחיבור הברגה
·        4 כוסות קפה נירוסטה – דופן כפולה בנפח 100 מ"ל
·        סיר\פינג'אן + מחבת איכותי בנפח 800 מ"ל
·        3 כלי פלסטיק עם מכסה הברגה בנפח כולל של 520 מ"ל לסוכר, קפה, תה, סוכר/תבלינים
·        מיכל גז בוטאן, חיבור הברגה, במשקל 230 גרם
·        מימיית/בקבוק ליקוויטיינר 1 ליטר
פקל שורש- ערכת קפה ובישול של שורש, צלם- ישראל פורלנדר
מחיר הערכה  379 ₪, הנה קישור ישיר לערכת פק"ל שורשהנה סרטון שממחיש את השימוש בערכה.

מידע

חנות המפעל של שורש, תנופה 7, טירת כרמל. 04-8136400 שעות פתיחה- בימים א' – ה', בין השעות -19:00 -10:00  וביום ו' בין השעות 9:00-13:00.
מוצרי  שורש נמכרים בחנויות המטיילים ברחבי הארץ, באתר החברה ובחנות המפעל.
* יש לבדוק את התנאים, המלאי, אחריות לכל מוצר וכמו כן את המבצעים העדכניים בשורש.
גילוי נאות: הסנדלים ניתנו לסקירה

You May Also Like

0 תגובות