קפה מרקט נמרוד באגמון מרקט – לארוחות חלביות, דגים ומאפים

by - יולי 22, 2020

קפה מרקט נמרוד באגמון מרקט, שהוקם כחלק מרשת להנצחת נמרוד שגב, מגיש אוכל חלבי ודגים, ארוחות בוקר ומאפיים טריים. במקום יש מאפים, מנות ראשונות, פסטות, דגים ושלל קינוחים שכולם מוקפדים וטעימים להתלקק. המנות גדולות, המחירים סבירים והמקום מאפשר גם ישיבה וגם take away מהמסעדה ומהבייקרי אקספרס שלה. המסעדה אהובה על תושבי המקום וזה מובן כי הכל פה טעים!


קפה מרקט נמרוד היה חלק מרשת קפה נמרוד שעלתה לחדשות בעקבות קשייה במשבר הקורונה. למרות שבתי הקפה של משפחת שגב נסגרו עקב המצב, חלק מבתי הקפה של הרשת ששייכים לזכיינים נשארו פתוחים. אחד מהם הוא קפה אגמון נמרוד המגיש ארוחות חלביות.
המסעדה ממוקמת בכניסה הדרומית לקניון (צפו למדידת חום בכניסה, מקפידים פה על התו הסגול). יש לה פינת ישיבה מוארת לחזית ועוד פינת ישיבה בצד הבייקרי אקספרס המעוצב בתכלת נאיבי המציג לראווה שלל מאפים מגרים. 


אנחנו התיישבנו בתא עם כורסאות בקצה המסעדה לצד תמונתו של נמרוד המתנוססת על הקיר ובה גם שיר שהוא כתב. את חזי, אביו של נמרוד, הכרתי בראש פינה במצפה נמרוד שאותו הקים לזכר נמרוד בתצפית שמשקיפה על ראש פינה והעמק, נופים שאותם נמרוד כל כך אהב. אם יש לכם זמן, שווה לסור לשם בביקור בראש פינה או בדרך, ולהנות מהמצפה המיוחד.


התפריט כאן עשיר והמבחר גדול, כמעט כל מה שתרצו לארוחה חלבית. יש כאן מארוחות בוקר, פינוקים קטנים, מנות ראשונות, מנות איטלקיות ופסטה ושפע דגים. המחירים סבירים והמנות טעימות וגדולות.

מנות ראשונות

התחלנו עם קרפצ'יו סלק שהגיע עם לחם ומטבלים ומנת תפוחי אדמה אפויים מוקרמת.

קרפצ'יו סלק

פרוסות סלק דקיקות, גבינת פטה מתובלת, אגוזי מלך מקורמלים ועלי רוקט רעננים. מוגש לצד לחם הבית (48 ש"ח). דבר ראשון כדאי להנות ממראה המנה! הניגוד של הסלק הכהה והגבינה הלבנה המשולב בירק מקסים. מעבר לכך, שבניגוד לתאור, הסלק לא דקיק ולא טרי לחלוטין, מה שהופך אותו לדעתי לטעים ונגיס. אני ממש אוהבת את זה! לצידו הגיע לחם הבית עם פסטו וחמאה. לחם דגנים חמים וטרי שצריך להיזהר לא להגזים איתו!








תפוח אדמה מדורה

תפו"א אפוי בתנור אבן, רוטב שמנת ופטריות, בזיליקום טרי ומוצרלה מותכת (54 ש"ח). שלושה תפוחי אדמה נחים ברוטב ומוקרמים במוצרלה שהוגשו עם צלוחית סלט. זה מופיע במנות הראשונות אבל בהחלט יכול להשביע כארוחה מלאה לחלוטין. בתפוחי האדמה מורגש טעם האפוי בכל ביס!



מנות עיקריות

למנות העיקריות בחרנו מגוון: לזניה, נודלס ושניים ממגוון הדגים. הדגים התווספו לתפריט כחלק מהעצמת התוצרת המקומית ולי זו היתה הזדמנות לאכוול פורל.

לזניה מהטאבון

שכבות דפי פסטה טריים, עם עגבניות וגבינות מובחרות ברוטב רוזה עשיר, מוגש עם סלט ירוק ברוטב ויניגרט (64 ש"ח). מנה עשירה בטעמים נימוחה ונמסה בפה ממש.


נודלס מוקפץ

איטריות מוקפצות בווק בליווי ירקות ברוטב אסייתי (63 ש"ח) בליווי גבינת חלומי מטוגנת (12 ש"ח). אחת המנות היפות והצבעוניות, מלאה ירק ותבלינים שכייף לאכול אותה. אגב, המנות מוגשות עם סלט קצוץ או סלט חסה עם ג'עלה.




פילה פורל גלילי

פילה פורל גלילי אפוי בחמאת עגבניות, מוגש עם תוספת משתנה וסלק ירוק  (95 ש"ח). התוספת היתה הפתעה שהשתלמה מאוד. קיבלתי פורל ורדרד שהונח על מנת אניליוטי גבינות ברוטב חמאת עגבניות טרי שכלל גם עגבניות עסיסיות מוקפצות. על הפורל היתה סלסה כתמתמה ירקרקה של ירק קצוץ כתום עם ירק ירוק. לא זיהיתי עד הסוף את כל המרכיבים אבל רק אגיד שזה היה טעים בטירוף, בכלל המנה הזו מעלפת. אם אתם אוכלים דגים זו מנת החובה פה! נגמרו לי המילים לתאר כמה המנה הזו טובה, כשאני כותבת אותה, אני מתכננת את הפעם הבאה, ואולי אצליח לקבל מיפית, מנהלת המסעדה את המתכון?!?!



סלמון בטאבון

פילה סלמון טרי צלוי בתנור אבן, לצד סלסלת עגבניות, מוגש עם תוספת חמה וסלט ירוק (98 ש"ח). הדג נעשה מדוייק - אפוי היטב עם זאת עסיסי ביותר. הבת שלי ביקשה לא מתובל וקיבלה בדיוק מה שביקשה, דג נקי וטעים. יחד איתו הוגש צ'יפס וסלט קצוץ.




קינוחים ושתיה

לקינוח פינקה אותנו יפית במנה חדשה בהרצה – עוגת רד וולווט Red Velvet. עוגת שכבות אדומה בוהקת עם קרם גבינה ופירות יער. אי אפשר להישאר אדישים למראה העוגה הזו, והיא טעימה בול – מאוזנת, מתוקה אך מעט חמצמצה, מושלמת!


כדאי לדעת שיש פה המון מיצים ושייקים, נהנינו ממיץ גזר טרי שמוכן במקום! הכל טרי וטעים.

מידע

קפה מרקט נמרוד, מתחם אגמון מרקט, צומת החולה, צמוד למלון גליליון, 04-8716407
קפה אגמון נמרוד פתוח כל השבוע בין השעות 9:00-17:00, אין לו כשרות אך כל חומרי הגלם מהדרין והאוכל חלבי לחלוטין.
גילוי נאות: הוזמנו לסקר את המסעדה

You May Also Like

0 תגובות